Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

No217 interiør
Adresse: Valby Langgade 217, 2500 Valby
Mailadresse: butik@no217.dk
Telefonnummer: (+45) 25 119 217
CVR-nr. 25668677
 
Betaling
I webshoppen kan der betales med kreditkort eller dankort. Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 
Fragt
Priserne på fragt er følgende:
Levering med GLS til pakkeshop 35,00 DKK
Levering med GLS til erhverv 35,00 DKK
Levering med GLS til privatadresse 45,00 DKK

Fragtfri i Danmark v. køb for over 500 kroner: 0 DKK

Du er selvfølgelig altid velkommen til at afhente din pakke i butikken.
Vi bor på Valby Langgade 217, 2500 Valby. 
Vi afsender dine varer så hurtigt det er os muligt efter din bestilling. Oftest sendes ordren afsted samme dag, eller første hverdag efter den modtages. Med GLS er pakker fremme dagen efter de afsendes. Du modtager et link, hvor du kan følge din pakke.

Vores større møbler bliver leveret med anden transportør og der tillægges derfor fragt (levering til ikke brofaste øer, tillægges der yderligere Ø-tillæg)
Kontakt os for at høre nærmere. Som oftes er dette levering til kantsten uden opbæring.

Til udlandet sender vi pakker med UPS
Fragt udenfor Danmark: 200 DKK

 

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til butik@no217.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.


Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
 
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 
Ingen fortrydelsesret
Disse køb kan ikke fortrydes:
Køb af delikatesser/fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads 
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer i farver og størrelser - f.eks. sofaer, bambus rullegardiner, hør foldegardiner efter mål.
Varer hvor emballagen er brudt f.eks. på creme, sæber og kosmetik produkter.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler altid at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varen.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 
Varen sendes til:
No217 interiør
Valby Langgade 217
2500 Valby

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til denne adresse.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
Benyt meget gerne det retur kort som er vedlagt ved køb.

 
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere pakken personligt på ovenstående adresse. 
 
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail på butik@no217.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 29.11.2019
 
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Vi tager forbehold for prisændringer og tastefejl.