Handelsbetingelser

Her kan du læse lidt om fragtpriser, reklamationsret, returret og alt det andet, der plejer at stå med småt. Har du spørgsmål, så tøv endelig ikke med at ringe til på på +45 25 119 217 eller sende os en mail til butik@no217.dk

BETALING
I webshoppen kan der betales med kreditkort eller dankort. Og selvfølgelig er der også mulighed  for betaling via EAN-nummer, hvis du er en offentlig institution. Ved EAN-betaling skal du skrive nummeret i kommentarfeltet, så klarer vi resten.

FRAGTPRISER
Priserne på fragt er følgende:

Fragt i Danmark v. køb under 500 kroner: 39 DKK
Fragt i Danmark v. køb over 500 kroner: 0 DKK
Fragt udenfor Danmark: 200 DKK

AFHENTNING I BUTIK
Du er selvfølgelig altid velkommen til at afhente din pakke i butikken.
Vi bor på Valby Langgade 217, 2500 Valby.

ORDREBEKRÆFTELSE
Du modtager altid en ordrebekræftelse på dit køb. Det er din sikkerhed for at vide, at ordren er gået igennem.

LAGERFØRING
Du kan ved bestilling altid se om varen er på lager. Skulle der ske det uheldige at antallet på lager ikke stemmer overens med virkeligheden, bliver du kontaktet asap og vi trækker selvfølgelig ingen penge, før din vare er sendt.

LEVERING
Vi afsender dine varer så hurtigt det er os muligt efter din bestilling. Skulle det mod forventning ske, at vi først får afsendt dine varer senere end 4 dage efter din bestilling, vil du modtage besked herom. Oftest sendes ordren afsted samme dag, eller første hverdag efter den modtages.

LEVERING AF MØBLER
Vores større møbler bliver leveret med anden transportør og der tillægges derfor fragt (Levering til ikke brofaste øer, tillægges der yderligere Ø-tillæg)
Kontakt os for at høre nærmere.

FORSENDELSE
Du får en mail, når vi har afleveret din pakke til forsendelse. Så du kan holde øje med posten.

FORTRYDELSESRET
Alle varer er omfattet af købelovens regler om fortrydelses- og returret på nettet. Du har derfor altid 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager dine varer med posten, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.

En ny forbrugerlovgivning giver dig som forbruger mulighed for at fortryde dit køb efter brug af varen. Dog med det forbehold, at du som forbruger hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen end hvad der er nødvendigt for at prøve den på almindelig vis, som du som forbruger kan i en fysisk butik. Du kan naturligvis pakke varen ud og prøve den. I så fald er varens værdi naturligvis ikke forringet. Mærker/tags + eventuel original emballage anses som en del af varen og derved varens værdi. En eventuel værdiforringelse vurderes alene af No 217.

For at gøre fortrydelsesretten gældende skal du utvetydigt give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Dette gøres pr. brev, pr. email eller via kontaktformular på sitet.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Fra at du utvetydigt har meddelt os, at du ønsker at returnere din ordre, har du 14 dage til at sende pakken retur til os.

Hvis du vil benytte dig af din fortrydelsesret, og utvetydigt giver os besked herom indenfor 14 dage efter at du har modtaget din pakke, bedes du udfylde retursedlen, som er at finde i din pakke og vedlægge den + en kopi af din faktura sammen med de returnerede varer, samt sende os din ordre retur senest 14 dage efter at du utvetydigt har meddelt os, at du ønsker at returnere.

Det er ikke nok bare, at levere varen tilbage eller nægte at modtage den.

Når vi har modtaget varen, og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt tilbageføre købsbeløbet/varens værdi til din konto.

Beløbet skal ifølge forbrugerreglen tilbagebetales senest inden der er gået 14 dage fra at du utvetydigt har meddelt, at du ønsker at returnere varen. Vi bestræber os dog på at tilbagebetale pengene umiddelbart efter modtagelsen af returvaren/varerne.

Bemærk! Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Det gør vi udelukkende for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort.

Du kan sende retur til:

No 217
Valby Langgade 217
2500 Valby
Danmark

REKLAMATIONSRET
Når du handler i webshoppen har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Dette betyder, at du ved reklamation enten kan få varen om byttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes eller indleveres til os på vores adresse i Valby.

Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen.

Bemærk, vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

COOKIES
Oplysninger afgivet til webshoppen videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos No 217, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til No 217 via e-mail: butik@no217.dk

Vi tager forbehold for prisændringer og tastefejl.