FAQ

Vi er altid parate til at hjælpe dig på mail: butik@no217.dk, hvor vi bestræber os på at svare hurtigst muligt og gerne inden for 24 timer.

Du er også meget velkommen til at ringe til os på 25 119 217. Vi er ved telefonen fra mandag – fredag kl. 13.00 – 17.00. Eller sendes os en mail på butik@no217.dk. Her svarer vi på spørgsmål vedr. bestilling, varesortiment eller montering.

Alternativt kan du kigge på nedenstående FAQ, hvor du vil kunne finde svar på det meste.

Kan jeg komme forbi jeres fysiske butik?

Det vil da kun være skønt!

I vores fysiske forretning/showroom på Valby Langgade 217 kan du se og mærke på alle de skønne varer, der findes på webshoppen. Du er mere end velkommen til at lægge vejen forbi – vi lover, at vi vil servicere dig bedst muligt.

Butikken på Valby Langgade 217 har åbent:

Mandag – fredag kl. 13.00 – 17.30
Lørdag kl. 10.00 – 14.00

No 217 Interiør
Valby Langgade 217
2500 Valby

Du kan også besøge vores butik på Islands Brygge, Gunløgsgade 15.
Der er lukket mandag – men ellers åbent fra 10.30 -17.30 i hverdagene (Fredag til 18.00)
Lørdag 10.00 – 15.00

Hvor hurtigt vil jeg modtage min bestilling?

Hurtigere end du lige tror. Hos os arbejder vi efter devisen: Bestil i dag, modtag imorgen. Alle varer afsendes derfor i løbet af 1-2 hverdage. Ved bestilling inden kl. 13.00 på hverdage, kan du være sikker på, at din ordre vil blive afsendt samme dag – og hvis du bor i København, skal du ikke blive forbavset, hvis en nydelig mand ringer på døren kort tid efter, du har bestilt, og personligt afleverer din ordre.

Bemærk dog, at der i tilfælde af forsinkelser hos leverandører eller under udsalg kan forekomme længere leveringstid. Vi bestræber os dog på at informere dig om dette hurtigst muligt.

Kan en vare ikke skaffes fra vores leverandør, vil vi kontakte dig med henblik på at tilbyde en alternativ vare. Er det ikke muligt at skaffe den ønskede vare, forbeholder vi os retten til at annullere handlen.

Bestillinger foretaget hos No 217 leveres i Danmark af GLS.

Skulle der opstå forsinkelser hos Post Danmark eller GLS (for eksempel omkring jul og påske), kan No 217 ikke drages til ansvar. I tilfælde af svært forsinkede varer (10 dage), eller udeblevne leverancer, fremsender vi selvfølgelig, uden beregning og med et smil, en ny vare til dig, såfremt den stadig er på lager. Forsendelser til Bornholm, og andre danske småøer, kan i visse tilfælde tage en ekstra dag om at nå frem til dig.

Er det sikkert at handle hos No 217?

Uden tvivl. Du kan være ganske tryg ved at handle hos No 217. Al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortholderen foregår gennem en krypteret SSL (Secure Socket Layer) forbindelse. Denne kryptering sikre, at ingen trejdemand kommer i besiddelse af dine oplysninger. Hverken No 217 eller uvedkommende har altså mulighed for at se de informationer, som udveksles, når du handler.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail-adresse. E-mail-adressen videregives ikke til andre.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

På No 217 kan du betale med:

  • Dankort / VISA Dankort
  • VISA / VISA Electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • Bankoverførsel
  • EAN betaling (kun mulig for Stat/Kommune)

Alle priser på No217.dk er angivet i DKK og er inklusive 25% moms, medmindre varen skal sendes til et ikke-EU land. Se vores handelsbetingelser for yderligere information om told og moms.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at returnere en vare?

Alle varer er omfattet af købelovens regler om fortrydelses- og returret på nettet. Du har derfor altid 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager dine varer med posten, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.

En ny forbrugerlovgivning giver dig som forbruger mulighed for at fortryde dit køb efter brug af varen. Dog med det forbehold, at du som forbruger hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen end hvad der er nødvendigt for at prøve den på almindelig vis, som du som forbruger kan i en fysisk butik. Du kan naturligvis pakke varen ud og prøve den. I så fald er varens værdi naturligvis ikke forringet.

Mærker/tags + eventuel original emballage anses som en del af varen og derved varens værdi. En eventuel værdiforringelse vurderes alene af No 217.

For at gøre fortrydelsesretten gældende skal du utvetydigt give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Dette gøres pr. brev, pr. email eller via kontaktformular på sitet.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Fra at du utvetydigt har meddelt os, at du ønsker at returnere din ordre, har du 14 dage til at sende pakken retur til os.

Hvis du vil benytte dig af din fortrydelsesret, og utvetydigt giver os besked herom indenfor 14 dage efter at du har modtaget din pakke, bedes du udfylde retursedlen, som er at finde i din pakke og vedlægge den + en kopi af din faktura sammen med de returnerede varer, samt sende os din ordre retur senest 14 dage efter at du utvetydigt har meddelt os, at du ønsker at returnere.

Det er ikke nok bare, at levere varen tilbage eller nægte at modtage den.

Når vi har modtaget varen, og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt tilbageføre købsbeløbet/varens værdi til din konto.

Beløbet skal ifølge forbrugerreglen tilbagebetales senest inden der er gået 14 dage fra at du utvetydigt har meddelt, at du ønsker at returnere varen. Vi bestræber os dog på at tilbagebetale pengene umiddelbart efter modtagelsen af returvaren/varerne.

Bemærk! Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Det gør vi udelukkende for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort.

Du kan sende retur til:

No 217
Valby Langgade 217
2500 Valby
Danmark

Hvad hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Ups, det må du undskylde! Vi gør alt, hvad vi kan for at levere de korrekte varer. Skulle der opstå fejl, kontakt os venligst på butik@no217.dk. Venligst oplys navn, adresse samt ordrenummer ved henvendelse, og vi sørger for, at du modtager den rette varer og kan returnere varen fragtfrit.

Jeg vil gerne reklamere over en vare?

Når du handler i webshoppen har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du ved reklamation enten kan få varen om byttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes eller indleveres til os på vores adresse i Valby.

Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen.

Bemærk, vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

Hvordan monterer jeg wallstickers?

Hvis du har problemer med at montere dine wallstickers, kan du se og downlade en vejledning her